Effecteens

איך לכווץ את הזמן, לעמוד בזמנים ולהצליח בלימודים ובכלל ...

6 מפגשים פרקטיים של שעה בזום, עם כלים ליישום מידי - כמו שמוח ADHD אוהב.

בתור ילדה באסיפות הורים היו אומרים שאני 'ילדה מקסימה אבל לא מממשת את כל היכולות והפוטנציאל שלך' ו'אם היית קצת יותר מרוכזת', 'אם היית קצת פחות מפטפטת'. היו גם שואלים אותי 'את כל כך חכמה, לא מפריעה לך לקבל שבעים?" 

אז לא, זה לא באמת, הפריע לי. אבל, בבית, כשהייתי מקבלת הערות על החדר המבולגן, או שהיית מאחרת או שוכחת דברים שהייתי אמורה לעשות. זה הפריע לי. 

חייתי עם הרגשה שאני לא בסדר כל הזמן.

כמורה ומחנכת בחינוך המיוחד, היה לי חשוב לתת לילדים הרגשה שהם מצויינים כמו שהם ואין מה לתקן בהם ויחד עם זה ללמד אותם איך לעשות לעצמם טוב. ולא משנה אם יש אבחון לא, מה שחשוב זה לפתור את קשיי ההתארגנות והניהול העצמי.

וכאמא, …

אם אתם מרגישים ש… יכול להיות שיש לכם הפרעת קשב, ולא משנה אם אובחנתם או לא. 

כשהייתי מבוגרת ושמעתי על מייקל גורדון וטום קרוז (משימה בלתי אפשרית), קווין רובין, הצ'ייסר – איתן הרמן. שהם כולם לא מצאו את עצמם בבית הספר ואחר כך .

נורית מאורר

מי אני

התשובה (מה הפתרון בגדול – למשל ללמוד תכנון, התארגנות וסדר מותאם לקשב וריכוז ולמי שהדרך הרגילה לא עובדת)

הי, אני נורית… וגם לי יש קשב וריכוז. קצת מהסיפור שלך ולאיפה הגעת. 

זה אפשרי, פיתחתי שיטה… 

פתרון ספציפיצי שלי – איגדתי את כל הידע והנסיון שלי לקורס …

בקורס נלמד

מה אפשר לצפות שיקרה אחרי הקורס

דמיינו לעצמכם, מציאות שבה המתבגר.ת האישי.ת שלכם, בלי שתגידו לו.ה מילה, מסדר לילה לפני את התיק עם מערכת השעות (הנכונה), מוציא את מה שלא צריך. שם שעון מעורר בעצמו לבוקר (עם כוונה לקום לבד). ולא צריך לנדנד לו לעשות את המוטל עליו. משהו בבית נרגע בכל מה שקשור להשקעה בלימודים ותמצאו את עצמכם יותר מתעניינים ופחות צריכים להעיר או לפקח על המתבגר.ת.

איך זה עובד ?

שאלון אבחון שמגלה איפה הקשיים כדי שכל משתתף יוכל לבנות לעצמו תכנית פעולה שמתאימה לו.

הקורס בן 6 מפגשים בזום + עזרים ודפי עבודה שמאפשרים תרגול ואימון יומי קליל, כדי ליישם את החומר הנלמד.

בכל מפגש משימה פרקטית …

חשוב להסביר כאן למה זה קל, נגיש, מהיר ונוח ללמוד בקורס – למה דווקא כן פורמט של זום לקשב

הורים מספרים

"נורית נכנסה לחיינו, כשהיינו כבר שבעי-קרבות.
בננו, עבר שנים של נידוי חברתי קשה מאד, לבדידות ארוכה וקשה -"נער בדד ישכון". ללא חברים, מורים ומערך בית-ספרי שאינו מבין ואינו יודע או מסוגל לעזור ו"חדרי הוא מבצרי", אין יוצא ואין בא. שנת ישיבה בבית ואנחנו ההורים, מחפשים בנרות, מסגרת מתאימה, שתפתח זרועות ולב ותקבל נער מיואש וחסר תקוה.
ומצאנו, כי אצלינו לא מתייאשים, בית ספר כלבבנו עם הקשבה, קבלה ונתינה אינסופית ובתוכו מורה-מחנכת, אישיות רבת תכונות ויכולות, היודעת איך ומבינת-נפש והיא עשתה זאת! ובעצמת נוריותה, קלטה את בננו לכתתה והובילה אותו בדרך המיוחדת לה, חזרה לחיים של נער מתבגר בחברת הילדים, במסגרת הבית-ספרית ובמהלך החיים המתאים לו ולבניית אישיותו ויכולותיו.
נורית הצילה את חייו ואת חיינו ההורים!"

מה זה דורש מהמשתתפים?

גם כאן, מצד אחד לסנן משתתפים שלא מדויקיים, ומצד שני לתת הרגשה שזה לגמרי אפשרי לשלב את זה עם כל שאר הדברים ולהצליח להפיק את המירב מהקורס.

סילבוס הקורס

סילבוס כתוב בצורה שיווקית – שהופך מאפיינים לתועלות

*לשים לב שזה בשפת לקוח, ושזה מדבר תועלות שבאמת מעניינות את הלקוח (אמא והנער/ה)

מפגש ראשון: הספקים – איך להספיק יותר גם אם עד היום…

איך המוח עובד ולמה…

מפגש שני: 

מפגש שלישי:

מפגש רביעי:

מפגש חמישי:

מפגש שישי:

נורית מאורר – הכל יחסי(ם)

לפרטים נוספים ושאלות:
050-330-0530

× איך נוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן